donderdag 15 december 2011

NOTD sparkle on a rainy day

Na deze druilerige dag had ik echt nood aan een beetje sparkle! Vandaar deze snelle NOTD. 
Excuus voor de craptastic foto's, mijn photoshop wou niet meewerken vandaag.


Toch nieuwsgierig?


Ik kon natuurlijk niet wachten mijn nieuwe lakjes uit te testen. Ik combineerde twee laagjes OPI Lincoln Park at Midnight, met Rainwow Connection op de tip en de Sèche vite topcoat. Jammer dat het op de foto niet helemaal tot zijn recht komt, maar het ziet er uit alsof ik een dikke laag diamantjes op de toppen van mijn nagels heb: Instant Happiness! 

Hoewel ik helemaal geen held ben in het nagels lakken, ben ik gek op de OPI lakjes. Na één laagje zijn al mijn nagels perfect dekkend gelakt, zonder strepen of andere vreemde dingen. En het brede borsteltje maakt het zelfs voor een lak-kluns zoals ik gemakkelijk een nette manicure op de wereld te krijgen. 
De glitterlak dekt slechts heel lichtjes met één laagje. Daarom pak ik een stevige hoop op één zijde van het borsteltje en dep ik het op mijn nagels. Resultaat: een perfecte dikke laag glitters. De Sêche Vite topcoat laat alles snel drogen, geeft het een hoogglans en zorgt er voor dat het geheel tegen een stootje kan. 

Als extra geef ik jullie ook nog mijn favoriete remover mee van Corine de Farme. Onlangs toevallig gevonden in het Kruidvat (voor ongeveer 3 euro denk ik?). Deze remover ruikt verbazingwekkend genoeg best ok naar amandelen. Hij haalt alle nagellak prima weg, maar is toch zacht voor mijn redelijk breekbare nageltjes. 

Wat is jullie trucje om deze regenachtige dagen wat op te vrolijken?

Liefs,
D.B.

2 opmerkingen:

  1. Zo enkel een randje glitters vind ik precies veel mooier dan een volledige nagel.
    Heel leuk gecombineerd ook! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je! Ik was zelf ook aangenaam verrast. :)

    BeantwoordenVerwijderen