woensdag 21 december 2011

Improvisatie!

'Dankzij' de aangekondigde stakingen logeer ik de rest van de week bij een vriendin in Brussel. Het zijn hele drukke tijden op het werk momenteel dus improviseren geblazen! Hierdoor had ik helaas geen tijd om een degelijke blogpost te schrijven en foto's te maken en bewerken. Dus om toch niet de luie blogger uit te hangen hier een postje vol craptastic Iphone foto's van de beauty producten die ik bij elkaar geraapt heb voor mijn ad hoc logeerpartij.

Als jullie iets zien waar jullie nieuwsgierig naar zijn, laat zeker een reactie achter, dan wijd ik er graag een artikel aan!


Liefs,


D.B.



Tonen en hydrateren

Clarins en mijn kapotte macbook

Vuile kwasten in zakje van The Body Shop

al mijn rommeltjes bij elkaar. (leve de flits van de Iphone)

Basics en MAC brush cleanser

concealer, paintpot en andere noodzakelijkheden

mascara en een beetje licht

zwart zonder wallen

alles heeft een primer nodig

Mijn meest geliefde MAC goodies

Deze mooiere foto's had ik nog op mijn laptop, enjoy!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten