maandag 12 december 2011

Midnight rainbow en een goed bewaard geheim

Het was weer een typische maandagavond in Brussel-centraal: een massa naar een scherm starende mensen met de boodschap: 'vertraging te bepalen'. Maar ik liet het niet aan mijn hart komen en huppelde vrolijk mijn favoriete LE-bevoorrader binnen. In het triestige centraal station bevindt zich namelijk een Planet Parfum, die blijkbaar nooit genoeg klanten weet te trekken. Want hier kan je altijd nog zeer begeerde Limited Edition make-upjes bemachtigen. 


Maar goed, over naar de buit!
 Sneller dan mijn schaduw griste ik de laatste OPI 'Rainbow Connection' uit de Muppets collectie van het schap. Hysterische multicolor glitterlak om de winterblues mee te verjagen. 

Links zie je 'Lincoln Park at Midnight', bijna zwart dieppaars. Ik denk dat deze met een laagje Rainbow Connection glitters er heerlijk grungy-feestelijk zal uitzien! (NOTD volgt!) 

De rechtse lak is 'Midnight in Moscow', een dieprood dat ook naar het zwart neigt. Ik heb de vampirella in mezelf laten gaan vrees ik...

De laatste twee lakjes zitten in het vaste assortiment. Ik betaalde €13,95 per lakje.
Om deze extravagante uitgave te compenseren kocht ik ook nog een doosje gouden glitters voor €1,90 bij Réserve Naturelle, vijf meter verder. 

Doen jullie soms ook zulke impulsieve post-werk aankopen?


Liefs,
D.B.

2 opmerkingen:

  1. Rainbow Connection ziet er wel leuk uit vind ik. Ben benieuwd om hem eens op de nagels te zien. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja lekker feestelijk he! Wordt dit weekend zeker getest, inclusief foto's!

    BeantwoordenVerwijderen