maandag 2 januari 2012

Review: Dove Hair Therapy Nourishing Oil Care

Hebben je haren ook wat extra liefde nodig in deze winterdagen vol wind en centrale verwarming? Insert mijn budget-proof reddende engelen!


Wat belooft Dove?
Een shampoo en conditioner die droog, ruw en pluizig haar doet herleven, zonder het te verzwaren. En dit door middel van een mix van natuurlijke oliën die snel door de haren geabsorbeerd worden en de essentiële voedingstoffen in de haren aanvullen. Klinkt goed, toch? 

Wat vinden mijn haren?

Shampoo De shampoo heeft de typische 'propere' Dove geur. Ik hou daar wel van, niet te veel poespas en geen last van een 'geurclash' met mijn parfum en andere producten. Het eerste wat opvalt is dat de shampoo heerlijk romig schuimt. 
De haren voelen goed schoon, zonder knoperig of breekbaar aan te voelen. 
Conditioner Heeft een dikke, crème-achtige consistentie en ook de typische Dove geur. Hoewel deze conditioner slechts enkele euro's kost geeft het de indruk een luxe product te zijn. 
Resultaat: Gevoede, zachte en glanzende lokken. Opmerkelijk is dat ik ook minder last van statisch en kroezelig haar lijk te hebben ondanks synthetische sjaals en regen!
Het prijskaartje? Ongeveer 4 euro per per fles!
Goedgekeurd dus!

Liefs,
D.B.

1 opmerking: